من با خودم مشکل دارم
به گمانم درمان همه مشکلات ، سکوت است
سکوت کردم
داغ هایی بر دل دارم که جبرانش نیست ، درمانش نیست
عزیزانی که از دست دادم ، یا از دستم رفتند
مردگانم یا زندگانم
چه فرقی می کند وقتی کنارم نیستند ؟!
خدا میداند
چه داغ هایی بر دل دارم و چه زخم هایی
دلتنگی...ما را در سایت دلتنگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 3:39
برای کسی که تکلیف فردایش روشن است ،
به تجربه امروز
چه میتواند داشته باشد ،
جز حسرت دیروز ؟
قصه های دیروز ، آدمهای دیروز ، باورهای دیروز
حیف
حیف از دیروز
دلتنگی...ما را در سایت دلتنگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 3:39